Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y – Bc. Barbora Šafaříková
Bc. Barbora Šafaříková
Diplomová práce
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
The Image of the Brand ZOOT concerning Generation X and Y
Anotace:
Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky …víceAbstract:
The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafaříková, Barbora. Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská -
Kvalita pracovního života generace X a Y
Bibiána Fejedelemová -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus