Participace žáků na výukové komunikaci v oblíbených a neoblíbených předmětech – Bc. Kristýna Nováčková
Bc. Kristýna Nováčková
Bakalářská práce
Participace žáků na výukové komunikaci v oblíbených a neoblíbených předmětech
Pupil participation in educational communication in favourite and non-favourite subjects
Anotace:
Tato bakalářská práce nabízí pohled na vlastní výzkum týkající se výukové komunikace. Jedná se o pohled na žákovskou participaci v předmětech, které v dotaznících označili jako své oblíbené a neoblíbené. Žákovská participace je vnímána jako aktivita v hodinách – doba, po kterou žáci mluvili a počet jejich hlášení. Vedle žákovské participace jsme se zaměřili i na jejich distraktivní chování, kdy se …víceAbstract:
This bachelor thesis offers an insight into a research about communication in school classroom. It offers a view on pupil participation in different classes which they labelled as their favourite in questionnaires. Pupil participation is perceived as activity in classes – time of pupils’ actively talked and number of their raised hands. Next to pupil participation this thesis takes into consideration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w047x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Aspekty žákovské participace prostřednictvím zastupitelských těles na gymnáziích
Radim CHMELÍK -
Komunikační bariéry a pravidla efektivní komunikace mezi učitelem a žákem
Martina PAŠKOVÁ -
Výuková komunikace s žáky se specifickými poruchami učení na střední škole.
Marie Olšová -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Metodický materiál na téma nenásilné komunikace
Vojtěch Podzimek -
Tvorba výukových učebních materiálů a pracovních listů pro odborný předmět písemná a elektronická komunikace
Simona Ruiderová -
Třídní klima jako výzkumný problém
Vojtěch Kašpárek -
Klima školní třídy vybrané střední odborné školy
Eva Mertová