Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu – Alexandra Kakushina
Alexandra Kakushina
Bachelor's thesis
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Visual style and communication of the music festival
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza vizuální identity AMF (Amsterdam Music Festival) a následná tvorba jeho vizuálního stylu, jelikož komunikační a vizuální strategie tohoto festivalu se neměnili od roku 2013. Cílem této práce je vytvořit vizuální styl, který pomůže rozšířit zákaznickou základnu přilákáním nových návštěvníků. Práce je rozdělená na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the visual identity of the event called AMF (Amsterdam Music Festival) and its subsequent visual creation for the reason it‘s communication and visual strategies have not changed since the year 2013. The aim of this work is to create a visual style that will help expand the customer base by attracting new visitors. The work is divided into two …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 8. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2022
- Supervisor: BcA. Eliška Šárková
- Reader: Michal Bednář, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAKUSHINA, Alexandra. \textit{Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/4zo5dk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Design výukového programu o mediální gramotnosti a dezinformacích ve virtuální realitě
Tomáš Hlobil -
Mediální reflexe Prague Design Week
Dominika Hejkalová -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights