Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu – Alexandra Kakushina
Alexandra Kakushina
Bakalářská práce
Jednotný vizuální styl a komunikace hudebního festivalu
Visual style and communication of the music festival
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza vizuální identity AMF (Amsterdam Music Festival) a následná tvorba jeho vizuálního stylu, jelikož komunikační a vizuální strategie tohoto festivalu se neměnili od roku 2013. Cílem této práce je vytvořit vizuální styl, který pomůže rozšířit zákaznickou základnu přilákáním nových návštěvníků. Práce je rozdělená na dvě hlavní části – teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the visual identity of the event called AMF (Amsterdam Music Festival) and its subsequent visual creation for the reason it‘s communication and visual strategies have not changed since the year 2013. The aim of this work is to create a visual style that will help expand the customer base by attracting new visitors. The work is divided into two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
- Vedoucí: BcA. Eliška Šárková
- Oponent: Michal Bednář, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Design výukového programu o mediální gramotnosti a dezinformacích ve virtuální realitě
Tomáš Hlobil -
Mediální reflexe Prague Design Week
Dominika Hejkalová -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Návrh na efektivní event marketing vybraného subjektu - Event marketing galavečera "Žena regionu 2011"
Veronika KOVÁŘOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva