Spotřební chování v USA a ČLR: současné trendy a specifika – Tereza Poláčková
Tereza Poláčková
Diplomová práce
Spotřební chování v USA a ČLR: současné trendy a specifika
Consumer behavior in the USA and China: current trends and specifics
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je vymezit specifika, trendy a rozdíly ve spotřebním chování obyvatel Spojených států amerických a Čínské lidové republiky, a to s důrazem na současný stav. V práci je nejprve vymezen teoretický koncept spotřebního chování, poté kulturní prostředí obou zemí a specifika spotřebního chování ze tří různých perspektiv - příjmů a výdajů, regionálních rozdílů a věkové segmentace …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to define specifics, trends and differences in consumer behavior of the population of the United States of America and the People's Republic of China. The paper defines theoretical concept of consumer behavior, then cultural environment of both countries and specifics of consumer behavior from three different perspectives - income and expenditures, regional differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57246
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Zuzana Stuchlíková
- Oponent: Pavel Neumann
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57246
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
Consumer behavior in sugar free beverage market in China
Zixuan Wang -
The impact of Danmu on Consumer Purchase Intention in Live-streaming E-commerce in China
Xuewen Gong