Bc. Aleš Podnecký

Master's thesis

Regulace reklamy na internetu

Regulation of advertising on the Internet
Anotácia:
Cílem práce je rozbor a analýza aktuální situace regulace internetové reklamy v České republice a Evropské unii a dále popis sporných otázek v současné praxi tohoto oboru.
Abstract:
The aim of this work is to analyze the current situation of online advertising regulation in the Czech Republic and the European Union, and a description of the issues in the current practice in this field.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Eva Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication