Bc. Aleš Podnecký
Master's thesis
Regulace reklamy na internetu
Regulation of advertising on the Internet
Anotácia:
Cílem práce je rozbor a analýza aktuální situace regulace internetové reklamy v České republice a Evropské unii a dále popis sporných otázek v současné praxi tohoto oboru.Abstract:
The aim of this work is to analyze the current situation of online advertising regulation in the Czech Republic and the European Union, and a description of the issues in the current practice in this field.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rnng0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Ochrana whistleblowerů v České republice a legislativa Evropské unie
Anastasiia Mashika -
Dopady předpisů Evropské unie v oblasti zdaňování vozidel na národní legislativy a stav vozového parku
Zdeněk Hubka -
Budoucnost biopaliv v Polsku v kontextu politiky Evropské unie
Žaneta Glosová