Kompetence asistenta pedagoga k podpoře žáků se SVP na vybrané střední škole v Plzeňském kraji – Mgr. Petra TARANTÍKOVÁ
Mgr. Petra TARANTÍKOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Kompetence asistenta pedagoga k podpoře žáků se SVP na vybrané střední škole v Plzeňském kraji
Teacher Assistants Competence as a Support to a Student with Special Educational Needs at Certain Secondary School in the Pilsen Region
Anotace:
Cílem závěrečné práce bylo získat a analyzovat informace o práci asistentů pedagoga na vybrané střední škole v Plzeňském kraji a sledovat utvářejí jejich kompetencí při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, a to z pohledu samotných asistentů pedagoga. V teoretické části jsem charakterizovala pojmy, které se týkají informací o funkci asistenta pedagoga a jeho postavení v legislativě …víceAbstract:
The goal of this work was to obtain and analyze the information about teachers assistant job at a certain high school Pilsen region, as well as to observe the development of their competencies during the aducation of the students with special educational needs from the perspective of teachers assistants. Tn a theoretical part of this work, I characterized concepts that relate to the information about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TARANTÍKOVÁ, Petra. \textit{Kompetence asistenta pedagoga k podpoře žáků se SVP na vybrané střední škole v Plzeňském kraji}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/5091v1/.
Jak správně citovat práci
TARANTÍKOVÁ, Petra. Kompetence asistenta pedagoga k podpoře žáků se SVP na vybrané střední škole v Plzeňském kraji. Plzeň, 2024. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium pro výchovné poradce / Studium pro výchovné poradce
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ