Strategie volební kampaně České strany sociálně demokratické v krajských volbách 2004 – Kateřina Janečková
Kateřina Janečková
Bakalářská práce
Strategie volební kampaně České strany sociálně demokratické v krajských volbách 2004
Campaign Strategy of the Czech Social Democratic Party in Regional Election in 2004
Anotace:
Krajské volby mívají charakter mezistupně mezi místní a celostátní úrovní voličského rozhodování. Úspěchem v těchto volbách druhého řádu si politická strana zvyšuje svou prestiž mezi občany, neboť kontakt s voliči je zde bezprostřednější a problémy řešené na nižší úrovni jsou často pochopitelnější. Důsledkem tohoto vývoje je posilování politické organizace na celostátní úrovni. Tato práce se pokouší …víceAbstract:
Regional elections are used to be the interstage between local and nationwide level of voters decision making. Success in these elections stand for political party improvement of it´s prestige because solving problems on lower level have often been more easir and communication with electorate more understandable. The progress has led to a general resurgence of state party. This study tries to reflect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2008
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANEČKOVÁ, Kateřina. \textit{Strategie volební kampaně České strany sociálně demokratické v krajských volbách 2004}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/50gbnx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání volební strategie ODS - ČSSD při volbách 2006
Petr Chalupecký -
Porovnání volební strategie ODS a ČSSD při volbách 2010
Jan Byrtus -
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
Anna Matušková -
Porovnání volební strategie ODS a ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny 2006
Jan Byrtus -
Marketingové strategie a ideologie: Případ ODS a ČSSD
Petra Marie Giňová -
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Tomáš Duchoň -
Analýza komunikační kampaně politické strany v krajských volbách
Vendula Rechová -
Politický marketing krajských voleb 2016
Jan Zipser
Název
Vložil
Vloženo
Práva