Monika Semeráková

Bachelor's thesis

Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen

Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním efektivity promočních aktivit luxusní divize firmy L'Oréal, která je největší kosmetickou společností na světě. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit efektivitu promočních aktivit, které jsou prakticky aplikovány v různých typech prodejen, jako jsou pražské kamenné parfumerie a dutyfree shops na letišti v Praze Ruzyni. V teoretické části bakalářské práce …viac
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on comparison of the effectiveness of promotional activities a luxusy division of L'Oréal company, the largest cosmetic company in the world. The main aim of this banchelor's thesis is to assess the effectiveness of promotional activities. That activities are practically applied in various types of outlets, such as Prague shops and duty free shops in Prague …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 2. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
  • Vedúci: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25346