Natálie Hefnerová
Bakalářská práce
Green marketing
Green marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá green marketingem a řeší otázku zelené marketingové komunikace značky Adidas. V rámci značky Adidas se mimo jiné soustředí na spolupráci s neziskovou organizací Parley. Cílem této závěrečné práce je zhodnotit marketingovou komunikaci spolupráce Adidas x Parley a zjistit, jak se široká veřejnost staví k udržitelnosti a green marketingu. Teoretická část je věnována objasnění …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with green marketing and addresses the issue of green marketing communication of the Adidas brand. Within the Adidas brand, it focuses, among other things, on cooperation with the non-profit organization Parley. The aim of this final thesis is to evaluate the marketing communication of the Adidas x Parley cooperation and to find out how the general public perceives sustainability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić