Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně – Bc. Anežka Kořínková
Bc. Anežka Kořínková
Diplomová práce
Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně
Cultural Center as a Support of Development and Sustainability of the Creative Potential in Zlin
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem kulturního centra jako nástrojem pro podporu rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu se zaměřením na město Zlín. V teoretické části je nastíněna důležitost podpory kreativních a kulturních průmyslů v regionech a jejich význam pro ekonomiku. Praktická část se věnuje charakteristice konceptu MeetFactory a kvalitativnímu výzkumu, který mapuje zájem a postoje k …víceAbstract:
The aim of the theses is to examine a cultural center as a means to develop and sustain a creative potential in the city of Zlín. The theoretical part outlines the importance of providing support to the creative and cultural industries in the regions and discusses their economical significance. The practical part provides a characteristics of the concept of "MeetFactory" and includes a quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŘÍNKOVÁ, Anežka. \textit{Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/50ouw4/.
Jak správně citovat práci
Kořínková, Anežka. Kulturní centrum jako podpora rozvoje a udržitelnosti kreativního potenciálu ve Zlíně. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
Petr Novák -
Kreativní hub KUMST a jeho vliv na rozvoj kulturních a kreativních průmyslů v Brně
Anna Šlachtová -
Vliv Brexitu na kulturní sektor a kreativní průmysly Spojeného království Velké Británie a Severního Irska
Anastasiya Lasiankova -
Kulturní a kreativní průmysly a regenerace lokalit brownfields
Petra Kneslová -
Návrh modelu pro implementaci a hodnocení CSR aktivit v malých a středních organizacích v kulturních a kreativních průmyslech
Jan Mísař -
Síť kreativních měst UNESCO a kandidatura města Brna v kontextu rozvoje kulturních a kreativních průmyslů
Helena Tomalová -
Kulturní a kreativní odvětví ve vybraných lokalitách: Velvary, Kralupy nad Vltavou a Slaný - analýza současného stavu
Lucie Kovaříková -
Analýza potřeb a bariér českých kulturních a kreativních organizací při dosažení finanční podpory z programů Evropské Unie
Daniela Zarodňanská