Zelený marketing ve vybrané společnosti – Filip Coufal
Filip Coufal
Master's thesis
Zelený marketing ve vybrané společnosti
Green marketing in a selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zmapování řešení zeleného marketingu ve vybraném podnikatelském subjektu. Následné hodnocení jeho činností se zaměřením na uplatňování tohoto marketingu je porovnáváno s konkurencí. Hodnocení se zabývá především prezentací zeleného marketingu na webu a prodejnách. Výsledky hodnocení jsou porovnány s názorem relevantní skupiny zákazníků. V závěru jsou shrnuty poznatky a rovněž …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to map the solution of green marketing in a selected business entity. Subsequent evaluation of its activities with a focus on the application of this marketing is compared with the competition. The evaluation deals mainly with the presentation of green marketing on the web and in stores. The evaluation results are compared with the opinion of the relevant customer group …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2018
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2021
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Roman Fiala
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Cirkularita v řetězcích rychlého občerstvení v České republice
Zuzana Mlsová -
Elektromobil v podnikání
Josef MACHALA -
Průmyslový design v Evropě a jeho problémy v konzumní společnosti od 90. let 20. století do současnosti
Olga Havlíková -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Green Marketing
Tereza Budská -
Green marketing
Michael Lerch -
Green brands’ marketing strategies and their effects on green purchase intention: The case of Czech market
Ülkem Altunbulak -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková