SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMU – Kateřina Karhánková
Kateřina Karhánková
Diplomová práce
SPECIFIKA TVORBY ZVUKOVÉ SLOŽKY ANIMOVANÉHO FILMU
SPECIFICS OF CREATING SOUND DESIGN OF ANIMATED FILM
Anotace:
Práce se zabývá problematikou tvorby zvukové složky animovaného filmu – jejími specifiky a aspekty jak v oblasti realizace, tak přípravy i zvukové dramaturgie. Zkoumá, jaký mají vliv na filmové vyprávění a do jaké míry je možné a užitečné s nimi pracovat již od počátku vývoje animovaného filmu. Práce dále představuje praktické i tvůrčí možnosti spolupráce režiséra a zvukaře a hlediska, která ji mohou …víceAbstract:
The thesis explores the production of sound for animated film – its specifics as well as aspects of realization and of preparation and audio dramaturgy. It examines how they impact storytelling and the extent to which it is possible and useful to work with them from the very beginning of development of an animated film. The thesis also presents the practical and creative possibilities of cooperation …víceKlíčová slova
ruchyKlíčová slova
mluvené slovoKlíčová slova
animovaný filmKlíčová slova
zvuk (film)Klíčová slova
práce s hercemKlíčová slova
zvuková dramaturgieKlíčová slova
filmová hudbaKlíčová slova
práce zvukařeKlíčová slova
práce režiséraKlíčová slova
zvuková postprodukce
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9974
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2017
- Vedoucí: Jiří KUBÍČEK
- Oponent: Ladislav GREINER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 11. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Důležitost a možnosti postprodukce v kinematografii
Michal Heřman -
1.Teoretická část: Primární záznam zvukové modulace dlouhometrážního hraného filmu. 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 10 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
1.Teoretická část: Loutka: Mluvené slovo a jeho stylizace v pohádkách, divadle S+H 2.Praktická část: Krátkometrážní film, délka minimálně 20 minut, zvuk a zvuková postprodukce
Ivo REPČÍK -
Postprodukce rozhlasove hry s porovnanim postprodukce audiovizualniho dila
Josef Beneš -
Zvuková postprodukce se zaměřením na filmovou a televizní tvorbu
Tomáš Vondrášek -
Týmová spolupráce při zvukové postprodukci audiovizuálního díla
Jan Šléška -
1. Teoretická část: Zpracování dialogu v postprodukci, dabing, postsynchron. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Jitka NEŠNĚROVÁ