Kulturní prostředí esportu v MotoGP eSport – Bc. Sabina Nossová
Bc. Sabina Nossová
Bakalářská práce
Kulturní prostředí esportu v MotoGP eSport
Cultural environment of esports in MotoGP eSport
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá celosvětovým fenoménem esportu, a to zejména ve hře MotoGP (mistrovství světa silničních motocyklů). Esport je neustále se rozšiřující specifické odvětví digitální kultury, které má první náznaky už v roce 1980 a jeho popularita neustále roste. Podstatou práce je analýza komunity esportu v odvětví mistrovství světa silničních motocyklů, které začalo svoji hru vyvíjet v odvětví …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the worldwide phenomenon of electronic sport, especially in the game MotoGP (Grand Prix motorcycle racing). Esport is an ever-expanding specific industry of digital culture, which has its first signs since 1980 and its popularity is constantly growing. The essence of the work is the analysis community of e-sports in the Grand Prix motorcycle racing, which began to develop …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v7pnu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Silvester Buček
- Oponent: Mgr. et Mgr. Zdeněk Záhora
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Zmapování psychických nároků a užívaných prvků mentální přípravy u hráčů elektronických sportů
Patrik Bartys -
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
Lukáš Michele -
Language acquisition through computer games and applications
Ondřej Šidlo -
The influence of computer games on English language proficiency
Jana Hrčková -
Integrating computer games into education and their use in the school environmen
Ondřej KOLAŘÍK -
Brain Computer Interfaces for Games
Roman Konečný -
On Communicative Behaviour of Protagonist Character in Computer Role-Playing Games. How to Do Things with Words in Videogames
Daniel BIZOŇ -
Videoherní recenze pro server Games.cz (soubor publicistických textů)
Pavel Skoták