Mezoprostředí a makroprostředí podniků působících ve službách – Sabina Kaiserová
Sabina Kaiserová
Bakalářská práce
Mezoprostředí a makroprostředí podniků působících ve službách
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku externího podnikového prostředí, resp. mezoprostředí a obecného makroprostředí. Pro analýzu a vyhodnocení nejbližšího podnikového okolí (mezoprostředí) bylo využito Porterova modelu pěti konkurenčních sil se zaměřením na specifické odvětví sektoru služeb – odvětví informačních a komunikačních služeb a průmyslu a Analýzy atraktivity uvedeného odvětví. V rámci makroprostředí …víceAbstract:
The work is focused on the issue of the external business environment, or mesoenvironment and general macroenvironment. Porter's model of five competitive forces was used for the analysis and evaluation of the immediate business environment (middle environment) with a focus on specific sectors of the service sector - information and communication services and industry and Analyzes of the attractiveness …víceKlíčová slova
Extérní podnikové prostředí mezoprostředí obecné makroprostředí STEP analýza Porterův model 5 ti konkurenčních sil analýza atraktivity odvětví konkurenční výhoda strategie. External business environment meso-environment general macro-environment STEP analysis Porter's model of 5 competitive forces industry attractiveness analysis competitive advantage strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/axsl3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jarmila Straková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Markéta Švajnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje firmy
Matěj Konečný -
Komunikační strategie
Miriama Janyíková -
Podnikatelský plán nebo strategie malého a středního podniku
Andrej Rojko -
Strategie řízení ve vybraném podniku
Jakub Kubinský -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Návrh marketingové strategie firmy T&MM CZ s.r.o.
Pavlína Mašková -
Externí strategická analýza pro společnost UNIPETROL, a. s.
Daniel Tokar -
Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele
Petra Směšná