Lenka VANÍKOVÁ

Master's thesis

Představa přirozeného čísla u dětí 1.stupně.

The idea of a natural number of children 1st degree.
Anotácia:
Tato diplomová práce na téma ?Představa přirozeného čísla u dětí 1. stupně? se snaží zjistit, jak chápou žáci 1., 2. a 3. ročníku ke konci školního roku přirozená čísla. V teoretické části této práce jsou popsány rozdíly mezi jednotlivými druhy chápání přirozeného čísla. Typy strategií a percepcí, které lze při enaktivní reprezentaci přirozeného čísla použít a vytvořené modely těchto čísel. Metodologická …viac
Abstract:
This thesis, called ?The idea of a natural number of children 1st degree? tries to find out how pupils in 1st, 2nd and 3rd grade to the end of the school year perceive a natural numbers. In the theoretical part are described the differences between different types of understanding of the natural numbers. Types of strategies and perceptions that can by used during enactive representation of natural …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor: 37886

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Šárka Pěchoučková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VANÍKOVÁ, Lenka. Představa přirozeného čísla u dětí 1.stupně.. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers