Produktová fotografie jako marketingový nástroj – Vladěna Hromasová
Vladěna Hromasová
Bachelor's thesis
Produktová fotografie jako marketingový nástroj
Product photography as a marketing tool
Abstract:
Skrz bakalářskou práci "Produktová fotografie jako marketingový nástroj" chci poukázat na skutečnost, že dokonalé produktové fotografie přitahují pozornost a mnohdy jsou právě důvodem ke koupi samotného produktu. Častokrát nejde ani o vlastnické potřeby spotřebitelů, nýbrž o nejrůznější emotivní aspekty a skutečnost, že se lidé všeobecně rádi ztotožňují buď se svými idoly nebo s vidinou vylepšení se …moreAbstract:
The aim of this bachelor's thesis "Product photography as a marketing tool" is to point out the fact that the perfect product photography attract attention and that they are many times the reason for buying the product itself. Oftentimes it is not about theconsumers' ownership needs, but about their various emotional aspects and the fact that people generally like to identify themselves either with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 1. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41313
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2014
- Supervisor: Stanislav Horný
- Reader: Jiří Čermák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41313
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Petra Vojarová -
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Proces učení spotřebitele a zapamatování reklamy
Kateřina Lipavská -
Prostředí pro prezentaci produktové fotografie a videa na internetu
Ondřej Týn -
Příprava a realizace projektu série reklamních fotografií k vybranému produktu
Barbora Nová