Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Bc. Alima Sultanbayeva
Bc. Alima Sultanbayeva
Bachelor's thesis
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market segmentation and analysis of customer behavior
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je Segmentace trhu a analýza chování zákazníků. Teoretická část obsahuje různá kritéria segmentace, dále jsou vysvětlovány faktory ovlivňující nákupní chování, a jakými fázemi prochází zákazník během nákupního procesu. V praktické části je představen konkrétní podnik (tím je 2 zet s.r.o.), V této kapitole se hlavně zabývám analýzou činností této firmy prostřednictvím měření …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is market segmentation and analysis of customer behavior. The theoretical part consist of different segmentation criteria, then here is also explained further factors, which affect shopping behavior and phases which customer goes through during the purchasing process. The practical part starts by introducing a particular company (2 Zet ltd.). In that part I mainly …moreKeywords
Segmentace tržní zacílení umístění produktu do vybraných segmentů trh marketingový mix produkt cena distribuce propagace PR přímý marketing marketingový plán chování zákazníků SWOT analýza 2 zet Segmentation targeting positioning market marketing mix product price place promotion direct marketing marketing strategy customer behavior SWOT analysis 2 Zet.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b8q3d/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
Lucie Sklenková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Politický marketing vybraného segmentu
Barbora Procházková -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Artem Melamed