Bc. Alima Sultanbayeva

Bachelor's thesis

Segmentace trhu a analýza chování zákazníků

Market segmentation and analysis of customer behavior
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je Segmentace trhu a analýza chování zákazníků. Teoretická část obsahuje různá kritéria segmentace, dále jsou vysvětlovány faktory ovlivňující nákupní chování, a jakými fázemi prochází zákazník během nákupního procesu. V praktické části je představen konkrétní podnik (tím je 2 zet s.r.o.), V této kapitole se hlavně zabývám analýzou činností této firmy prostřednictvím měření …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is market segmentation and analysis of customer behavior. The theoretical part consist of different segmentation criteria, then here is also explained further factors, which affect shopping behavior and phases which customer goes through during the purchasing process. The practical part starts by introducing a particular company (2 Zet ltd.). In that part I mainly …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní