Segmentace trhu a analýza chování zákazníků – Bc. Alima Sultanbayeva
Bc. Alima Sultanbayeva
Bakalářská práce
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků
Market segmentation and analysis of customer behavior
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je Segmentace trhu a analýza chování zákazníků. Teoretická část obsahuje různá kritéria segmentace, dále jsou vysvětlovány faktory ovlivňující nákupní chování, a jakými fázemi prochází zákazník během nákupního procesu. V praktické části je představen konkrétní podnik (tím je 2 zet s.r.o.), V této kapitole se hlavně zabývám analýzou činností této firmy prostřednictvím měření …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is market segmentation and analysis of customer behavior. The theoretical part consist of different segmentation criteria, then here is also explained further factors, which affect shopping behavior and phases which customer goes through during the purchasing process. The practical part starts by introducing a particular company (2 Zet ltd.). In that part I mainly …víceKlíčová slova
Segmentace tržní zacílení umístění produktu do vybraných segmentů trh marketingový mix produkt cena distribuce propagace PR přímý marketing marketingový plán chování zákazníků SWOT analýza 2 zet Segmentation targeting positioning market marketing mix product price place promotion direct marketing marketing strategy customer behavior SWOT analysis 2 Zet.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b8q3d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
Lucie Sklenková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Politický marketing vybraného segmentu
Barbora Procházková -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Artem Melamed