Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje – Ing. Lenka Jarolímová
Ing. Lenka Jarolímová
Diplomová práce
Marketingová komunikace, měření efektivnosti s dopadem na prodeje
Marketing commucation, effectiveness measurement on impact on sales
Anotace:
Tato práce volně navazuje na bakalářskou práci věnovanou životnímu cyklu výrobku, kde byly mimo jiné popsány rámcově možnosti marketingové komunikace v rámci rozdílných fází životního cyklu. Cílem diplomové práce je prozkoumat tuto problematiku podrobněji z více úhlů, s praktickými příklady z farmacie, navíc doplněné také o zkušenosti z jiných trhů. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých možností …víceAbstract:
This work is a next step of my previous work, what deals with product life cycle, where was desribed types of communication strategy in different fases in product life cycle. The goal of the work is focused on this issue more deeply and from different point of view and add practic examples from pharma market in other teritories. Teoretic part describes types commnication strategies not only in each …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/s33zq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lubomír Doležel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie produktu VITAMINÁTOR při využití analýzy potřeb, požadavků a očekávání zákazníků, jakožto zdroje konkurenční výhody.
Kristina Harazimová -
Analýza marketingové strategie podniku při zavedení nového produktu na trh
Tomáš Kvapilík -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Marketingové strategie a plánování v průběhu životního cyklu výrobku
Kateřina Černá -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu firmy Happyend
Kristýna Terzievová -
Životní cyklus výrobku
Fedor Evseev -
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na cenovou strategii podniku
Barbora ERETOVÁ