Využití konceptu CSR u společností působících v oblasti vodohospodářství – Bc. Tomáš Bartoš
Bc. Tomáš Bartoš
Master's thesis
Využití konceptu CSR u společností působících v oblasti vodohospodářství
Use of CSR concept in companies operating in the field of water management
Abstract:
Práce se zabývá zhodnocením využívání konceptu společenské odpovědnosti firem u vybraných společností působících v oblasti vodohospodářství. Na základě provedených analýz je zjištěno, že všechny vybrané společnosti z oboru mají povědomí o konceptu společenské odpovědnosti a zastávají aktivní přístup v rámci tohoto konceptu. Oblastí s nejnižším hodnocením napříč vybranými společnostmi je komunitní angažovanost …moreAbstract:
The work deals with the evaluation of the use of the concept of corporate social responsibility in selected companies operating in the field of water management. Based on the analysis, it is found that all selected companies in the field are aware of the concept of social responsibility and have an active approach within this concept. The area with the lowest rating across selected companies is community …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Sylvie Formánková, Ph.D.
- Reader: Ondřej Doležal, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTOŠ, Tomáš. \textit{Využití konceptu CSR u~společností působících v~oblasti vodohospodářství}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/528vz8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia