Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o. – Ing. Ondřej Písek, MBA
Ing. Ondřej Písek, MBA
Bachelor's thesis
Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o.
Promotion of the CZ.NIC, z.s.p.o. Non-governmental Organization
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit vybrané organizace působící v neziskovém sektoru, jejich zasazení do teoretického rámce a následné obhájení současné komunikační strategie, respektive doporučení na její optimalizaci. Metody použité k získávání informací potřebných pro tuto práci jsou pozorování veřejných výstupů marketingové komunikace, analýza výsledků realizovaných …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on analyzing communication activities chosen non-profit organization, comparing them with the theoretical framework, with the intention to defend the existing communication strategy or propose its optimization. Used methods of obtaining information for this thesis are observation of public outputs of marketing communications, analysis of the results of public opinion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/aklj3/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2015
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová