Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o. – Ing. Ondřej Písek, MBA
Ing. Ondřej Písek, MBA
Bakalářská práce
Propagace nevládní neziskové organizace CZ.NIC, z.s.p.o.
Promotion of the CZ.NIC, z.s.p.o. Non-governmental Organization
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza komunikačních aktivit vybrané organizace působící v neziskovém sektoru, jejich zasazení do teoretického rámce a následné obhájení současné komunikační strategie, respektive doporučení na její optimalizaci. Metody použité k získávání informací potřebných pro tuto práci jsou pozorování veřejných výstupů marketingové komunikace, analýza výsledků realizovaných …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on analyzing communication activities chosen non-profit organization, comparing them with the theoretical framework, with the intention to defend the existing communication strategy or propose its optimization. Used methods of obtaining information for this thesis are observation of public outputs of marketing communications, analysis of the results of public opinion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aklj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Marketing v neziskovém sektoru
Natálie Nodesová