Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů – Bc. Zuzana Belicová
Bc. Zuzana Belicová
Diplomová práce
Vliv obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů
The influence of packaging on consumer purchase decision of instant food
Anotace:
Práce se zabývá vlivem obalu na spotřebitelské rozhodování při nákupu instantních pokrmů. Ve vlastní práci je realizován průzkum s využitím technologie eyetrackingu a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků získaných ve vlastní práci je navržen model chování spotřebitele při instantních potravinách v souvislosti s obalem. Výsledky také poslouží jako podklad pro návrh doporučení pro toto odvětví …víceAbstract:
This thesis deals with influence of packaging on consumer purchase decisions of instant food. The practical part contents realized research made by eye tracking technology and in-depth interviews. Based on these results obtained from the practical part is created model of consumer behaviour in purchasing instant food in the context with the packaging. The thesis also suggests marketing recommendations …víceAbstract:
Práca sa zaoberá vplyvom obalu na spotrebiteľské rozhodovanie pri nákupe in-stantných pokrmov. Vo vlastnej práci je realizovaný prieskum s využitím technoló-gie eyetracking a hĺbkových rozhovorov. Na základe výsledkov získaných vo vlast-nej práci je navrhnutý model chovania spotrebiteľa pri instantných potravinách v súvislosti s obalom. Výsledky taktiež poslúžia ako podklad pre návrh dopo-ručení pre …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Souček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
Zelený marketing v odevnom priemysle a jeho vplyv na zákaznícke rozhodovanie
Eva Švecová -
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný
Název
Vložil
Vloženo
Práva