Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu – Radim Kühnel
Radim Kühnel
Bakalářská práce
Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu
Business activity of retail chain Decathlon on the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší zejména marketingové působení obchodní řetězce se sportovním vybavením Decathlon. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka a marketingový mix. V Praktické části byla pomocí analýzy marketingového mixu a následné SWOT analýzy navržena možná strategie podníkání. Tato práce se opírá o dotazníkové šetření a na základě jeho výsledků …víceAbstract:
This thesis investigates marketing activity of the sports equipment retail chain - Decathlon. It is divided into theoretical and practical part. There is described brand and the marketing mix in theoretical part. In practical part,using the marketing mix and subsequent SWOT analysis was suggested possible corporate strategy.The thesis bears on the survey, and based on its results was evalauated marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Michael Bäumel -
Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků.
Jakub HLADKÝ -
Komplexní marketingová strategie nově vznikající privátní kliniky
Miroslava Kudelová -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova