Radim Kühnel

Bakalářská práce

Podnikání obchodního řetězce Decathlon na českém trhu

Business activity of retail chain Decathlon on the Czech Market
Anotace:
Tato bakalářská práce řeší zejména marketingové působení obchodní řetězce se sportovním vybavením Decathlon. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána značka a marketingový mix. V Praktické části byla pomocí analýzy marketingového mixu a následné SWOT analýzy navržena možná strategie podníkání. Tato práce se opírá o dotazníkové šetření a na základě jeho výsledků …více
Abstract:
This thesis investigates marketing activity of the sports equipment retail chain - Decathlon. It is divided into theoretical and practical part. There is described brand and the marketing mix in theoretical part. In practical part,using the marketing mix and subsequent SWOT analysis was suggested possible corporate strategy.The thesis bears on the survey, and based on its results was evalauated marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81287