Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh – Ing. Zuzana Košarišťanová
Ing. Zuzana Košarišťanová
Bakalářská práce
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Communication strategies for launching a new product into the market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komunikační strategie značky Philco při zavádění nového produktu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebrány pojmy, jako je marketing, trh, nákupní chování spotřebitelů a organizací, ale také i podrobná specifikace marketingového mixu a komunikačního mixu, které jsou součásti při vytváření …víceAbstract:
This bachelor thesis creates the communication strategy of Philco when launching a new product into the market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with concepts such as marketing, market, purchasing behaviour of consumers and organizations, but also with the detailed specification of marketing and communication mix, which are an integral …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ua2df/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák