Ing. Zuzana Košarišťanová

Bakalářská práce

Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh

Communication strategies for launching a new product into the market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komunikační strategie značky Philco při zavádění nového produktu na trh. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a to, teoretické a praktické. V teoretické části jsou rozebrány pojmy, jako je marketing, trh, nákupní chování spotřebitelů a organizací, ale také i podrobná specifikace marketingového mixu a komunikačního mixu, které jsou součásti při vytváření …více
Abstract:
This bachelor thesis creates the communication strategy of Philco when launching a new product into the market. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with concepts such as marketing, market, purchasing behaviour of consumers and organizations, but also with the detailed specification of marketing and communication mix, which are an integral …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní