Bc. Monika Bobková, DiS.

Bachelor's thesis

Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM

Effective customer care strategy by means of CRM
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení strategie efektivní péče o zákazníka vybraného podniku. Pomocí analýzy kritických faktorů jsou definovány kritické oblasti, které mohou mít na úspěch společnosti zásadní vliv. Návrhy řešení vybraných klíčových oblastí směřují k efektivnějšímu řízení vztahů se zákazníky.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on assessing the strategy for efficient customer care of the selected company. Through analysis of the critical factors are defined critical areas that can have on the access of the company a major impact. Proposed solutions selected key areas tend to more effective customer relationship management.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2015
  • Supervisor: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zdeněk Soukal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting