Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy – Eva Míková
Eva Míková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Integrace žáka - cizince do školního kolektivu 2. stupně základní školy
Anotace:
Práce předkládá ucelený postoj k integraci žáka - cizince do školního kolektivu na druhém stupni ZŠ. Reflektuje a porovnává minulý a současný stav legislativního ukotvení systému podpory a seznamuje s náčrtem očekávaných změn. Interpretuje tematicky související pojmy a vymezuje činnost asistenta pedagoga (AP), doplněnou reflexí spolupráce AP se žákem - cizincem, z níž se potvrdila potřeba jisté reformy …víceAbstract:
The thesis represents a comprehensive approach to the integration of a foreign pupil into a school community in the second stage of elementary school. It reflects and compares the past and current state of the legislative anchoring of the support system and introduces an outline of the expected changes. The thesis further interprets thematically related concepts and defines the activities of the teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.jabok.cz/th/p18nw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: RNDr. Mgr. Ivana Čihánková
- Oponent: Mgr. Jan Matěj Bejček, DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologickáJabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie
Práce na příbuzné téma
-
Rehearsal technique in teaching a pupil with Down syndrome in one-to-one English classes
Kateřina Birková -
Lingvokulturologický aspekt učebnic ruštiny a jeho vliv na rozvoj komunikativní kompetence studentů
Tadeáš Michal Kratochvíl -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím estetické výchovy na druhém stupni základní školy
Michaela Stündlová -
Metody dosahování a ověřování jednotlivých úrovní cizojazyčné komunikativní kompetence ve výuce ruského jazyka na SŠ
Pavla Toulová -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Developing Intercultural Communicative Competence at Lower-secondary Schools
Sofia Sonina