David Zahrádka

Diplomová práce

Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů

Anotace:
Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových pro-duktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového produktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory popsány za pomocí marketingového mixu a metod analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části bude nejdříve představena společnost T-MAPY, její nový produkt analytických …více
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to describe the factors influencing the success and failure of new products on the market and to propose a strategy for the company T-MAPY in introducing a new product to the market. In the theoretical part, these factors will first be described using the marketing mix and methods of analysis of the external and internal environment. The practical part will first introduce …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2022
Identifikátor: http://theses.cz/id/543b9p/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2021

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty