Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu – Bc. Zuzana Svobodová
Bc. Zuzana Svobodová
Master's thesis
Efektivnost firmy z pohledu prodeje a marketingu
The effectiveness of sales and marketing
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na efektivnost firmy Autosalon Svoboda, s.r.o. z pohledu prodeje a marketingu. Primárním cílem této práce bylo analyzovat současnou marketingovou a prodejní strategii ve vybrané společnosti, zhodnotit její současnou efektivnost a následně navrhnout řešení ke zefektivnění prodeje a marketingu. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část práce …moreAbstract:
This thesis focuses on the effectiveness of sales and marketing in terms of company Autosalon Svoboda, Ltd. The primary goal of this thesis was to analyze the current marketing and sales strategy in the above mentioned company, evaluate its current effectiveness, and then propose solutions to streamline sales and marketing. The work is divided into two parts , theoretical and practical. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/do3w9/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Eva Matoušková
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketing strategy of big corporations
Denis Lehotský -
Vliv marketingu na efektivnost firmy
Šimon Prokop -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová