Měření spokojenosti zákazníků se službami squash klubu – Veronika Baránková
Veronika Baránková
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků se službami squash klubu
Customer Satisfaction Measurement of Squash Club Services
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit do jaké míry jsou zákazníci spokojeni se službami nabízenými BSO Squash Clubem. V práci je nejdříve uvedena podrobná charakteristika společnosti, kde je popsán vznik a vývoj BSO Squash Clubu a nabídka služeb sportovního centra. Dále je zhodnoceno makroprostředí a mikroprostředí společnosti. Následující kapitola je zaměřena na teoretická východiska, týkající se marketingu …víceAbstract:
The aim of this work is to determine to what extent customers are satisfied with the services offered by the BSO Squash Club. The work first provides a detailed description of the company, which describes the emergence and development of the BSO Squash Club and the offer services of sport centre, It is evaluated microenviroment and macroenviroment of the company. The following charter focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Martina Hoďáková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Jana Ilavská -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková