Bc. Vratislav Vytiska

Master's thesis

Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“

Repositioning of Czech Post: a Case Study „New Post 2022+“
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh strategie repositioningu značky České pošty prostřednictvím reorganizace poboček za použití moderních trendů a technologií a celková změna přístupu k zákazníkovi. V první části této diplomové práce autor vychází ze studia odborné literatury s důrazem na podrobnou analýzu a kritické zhodnocení stávajících a nových trendů v marketingové komunikaci. Stěžejní zaměření práce …more
Abstract:
The aim of this thesis is the proposal for a repositioning strategy of the Czech Post brand. The repositioning strategy is based on the reorganization of branches using modern trends, technologies, and a general change in the approach to the customer. In the first part of this thesis, the author focuses on the studies of professional literature, emphasizing detailed analysis and critical evaluation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc., doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní