Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“ – Bc. Vratislav Vytiska
Bc. Vratislav Vytiska
Master's thesis
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Repositioning of Czech Post: a Case Study „New Post 2022+“
Abstract:
Cílem diplomové práce je návrh strategie repositioningu značky České pošty prostřednictvím reorganizace poboček za použití moderních trendů a technologií a celková změna přístupu k zákazníkovi. V první části této diplomové práce autor vychází ze studia odborné literatury s důrazem na podrobnou analýzu a kritické zhodnocení stávajících a nových trendů v marketingové komunikaci. Stěžejní zaměření práce …moreAbstract:
The aim of this thesis is the proposal for a repositioning strategy of the Czech Post brand. The repositioning strategy is based on the reorganization of branches using modern trends, technologies, and a general change in the approach to the customer. In the first part of this thesis, the author focuses on the studies of professional literature, emphasizing detailed analysis and critical evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uk66y/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: Ing. Jaroslav Šulc, CSc., doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová