Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“ – Bc. Vratislav Vytiska
Bc. Vratislav Vytiska
Diplomová práce
Repositioning České pošty: případová studie „Nová pošta 2022+“
Repositioning of Czech Post: a Case Study „New Post 2022+“
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh strategie repositioningu značky České pošty prostřednictvím reorganizace poboček za použití moderních trendů a technologií a celková změna přístupu k zákazníkovi. V první části této diplomové práce autor vychází ze studia odborné literatury s důrazem na podrobnou analýzu a kritické zhodnocení stávajících a nových trendů v marketingové komunikaci. Stěžejní zaměření práce …víceAbstract:
The aim of this thesis is the proposal for a repositioning strategy of the Czech Post brand. The repositioning strategy is based on the reorganization of branches using modern trends, technologies, and a general change in the approach to the customer. In the first part of this thesis, the author focuses on the studies of professional literature, emphasizing detailed analysis and critical evaluation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uk66y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc., doc. Radim Valenčík, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Moderní marketingová komunikace podniku
Miroslav Nováček -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Petra Rosolová -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová