Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice – Bc. Maroš DOLINSKÝ
Bc. Maroš DOLINSKÝ
Diplomová práce
Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice
Audit, controlling and planning of marketing strategy in Slovak Republic
Anotace:
Marketingová činnosť je v slovenských firmách veľmi často nekomplexná a zameraná iba na krátkodobú obchodnú politiku, čo podporuje myšlienku o predložení systematického nástroja pre kontrolu marketingovej činnosti firmy, ktorý berie do úvahy aspekty majúce silný vplyv na jej výhodné kokonkurenčné postavenie. Prvá kapitola obsahuje poznatky o funkcii plánovania, controllingu a auditu. Princíp vrcholnej …víceAbstract:
Marketing activities are very often incomplex and focused on a short-time business policy in Slovak companies. Such a fact supports an idea of systematic tool presentation which controls marketing activities of company and takes into consideration aspect having an influence on company{\crq}s advantageous competitive position. The first chapter of thesis includes knowledge of planning, controlling and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3818
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOLINSKÝ, Maroš. \textit{Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/54ctnp/.
Jak správně citovat práci
DOLINSKÝ, Maroš. Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Zuzana Tamášová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Finančné plánovanie komunikačných kampaní
Ivana Domaníková -
Kvalitný personál ako konkurenčná výhoda banky
Tatiana Bľandová -
Kontrola audit ve veřejné správě
Markéta Škopková -
Finanční kontrola a interní audit ve veřejné správě
Hana Tomanová -
Interní audit a kontrola ve vybrané společnosti
Miroslava Havelková -
Kontrola a audit prostriedkov a fondov EÚ v SR
Lucia Králová