Průzkum ruského automobilového trhu z hlediska produktového marketingu – Bc. Anton Vasin
Bc. Anton Vasin
Diplomová práce
Průzkum ruského automobilového trhu z hlediska produktového marketingu
Research of the Russian automotive market in terms of product marketing
Anotace:
Cílem této práce je shrnout nejnovější poznatky z oblasti průzkumu trhu a produktového marketingu. Provést průzkum ruského automobilového trhu se zaměřením na specifické požadavky zákazníků v oblasti výbavy osobních vozů a navrhnout doporučení pro zlepšení produktového marketingu ŠKODA AUTO a.s.Teoretická část se skládá ze tří kapitol. První kapitola vysvětluje pojmy marketingu a poptávky; druhá kapitola …víceAbstract:
The goal of this thesis is to summarize the latest knowledge in the field of market research and product marketing. Conduct a survey of the Russian automotive market, focusing on specific customer requirements in terms of equipment personal car and make recommendations for the improvement of product for SKODA AUTO a.s.The theoretical part consists of three chapters. The first chapter explains the concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 2. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Radim Lenort, Ph.D.
- Oponent: Václav Petrbok, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management provozu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum na trhu bezlaktózových potravin
Vadim Chechelnytskyi
Název
Vložil
Vloženo
Práva