Zkoušení žáků střední odborné školy jako stresový faktor – Mgr. Tereza Semerádová
Mgr. Tereza Semerádová
Diplomová práce
Zkoušení žáků střední odborné školy jako stresový faktor
Examination of Secondary Vocational School Students as a Stress Factor
Anotace:
Tato závěrečná práce se zabývá zkoušením žáků střední odborné školy jako stresového faktoru. Teoretická část práce pojednává o způsobech zkoušení, akademickém stresu, jeho projevech a důsledcích, nastiňuje strategie zvládání stresu a prevenci. Empirická část prezentuje výsledky výzkumu z nestandardizovaného dotazníku vlastní konstrukce, jehož cílem bylo zjistit rozdíly mezi praktickými sestrami 3. …víceAbstract:
This final thesis deals with the examination of secondary vocational school students as a stress factor. Theoretical part of the thesis discusses the examination methods, academic stress, its manifestations, and consequences, outlines stress coping strategies and prevention. Empirical part presents the results of research from a non-standardized questionnaire of own construction, which aims at finding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gvksw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Success and coping in the DanceSport: An Examination of the relationship between success, coping strategies, resilience, personality and motivation
Iva Riederová -
An Analysis of Practical English Textbooks for Nursing Students
Veronika Soldánová -
Úroveň cizojazyčné kompetence ve zdravotnických zařízeních se zaměřením na praktické a všeobecné sestry
Hana Doležalová -
Komparace vnějších a vnitřních faktorů motivace u studentů SZŠ k výkonu praktické sestry
Renata KORŇUTOVÁ -
Propojení teoretické a praktické odborné přípravy v oboru praktická sestra
Lucie Švachová -
Vzájemná očekávání sester a studentů oboru Všeobecná sestra při praktické výuce na vybraných odděleních
Klára KLAUSOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková