BcA. Jiří Pasecký
Diplomová práce
P.O.P. systém
P. O. P. System
Anotace:
Práce se zaměřuje na problematiku výstavních P.O.P. prostředků a moderní podoby maloobchodních prodejen. Po uvedení do tématu se provádí rozbor aplikace dobře postavené a fungující prodejny. Tento poznatek se srovnává s konkrétní firmou Tescoma. Projektová část znázorňuje navrhované vylepšení P.O.P. systému pro značkové prodejní sítě Tescoma.Abstract:
This thesis deals with the issue of P.O.P. displays and the modern image of retail stores. After the introduction of the topic, comes an analysis of use of a properly built, functional store. This information is thn compared to a specific company Tescoma. The project part of this thesis shows a new design of P.O.P. system for the store chain of Tescoma brand.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pasecký, Jiří. P.O.P. systém. Zlín, 2018. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Produktový design
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Vliv marketingových komunikací v místě prodeje zboží na rozhodovací proces zákazníka
Mojmír Špalek -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
Tereza Chlumská -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Monika Bačová -
Komunikace Centra sklářského umění Huť František v Sázavě
Jana Chuchrová -
Identita v pohybu - konstrukce identit v prostoru působení marketingových komunikací
Alena Hojdová