Role výchovného poradce v procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.
Mgr. Petr Vybíral, Ph.D.
Disertační práce
Role výchovného poradce v procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
The role of educational counselor in the process of professional orientation of pupils with special educational needs
Anotace:
Předložená disertační práce se zabývá problematikou společného vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s intaktními spolužáky na základní škole hlavního vzdělávacího proudu. Pozornost je věnována vzdělávání žáků se SVP se zaměřením na specifika ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v inkluzivním prostředí školy. Výzkumný projekt je zaměřen na roli výchovného poradce na základní škole …víceAbstract:
The presented dissertation deals with the issue of joint education of pupils with special educational needs with intact classmates at primary school. Attention is paid to the education of pupils with special educational needs with a focus on the specifics in the education of pupils with intellectual disabilities in an inclusive school environment. The research project is focused on the role of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a6980/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D., prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA