Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Patrik Jakub Šmejkal
Bc. Patrik Jakub Šmejkal
Diplomová práce
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Marketing communication trends and their application in practice
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi podniku. Teoretická část se podrobně zabývá jednotlivými nástroje komunikačního mixu v tradičním pojetí a novými trendy v marketingové komunikaci. Aplikační část se věnuje marketingové komunikaci vybraného podniku pomocí metody analýzy, metody kvalitativního výzkumu prostřednictvím rozhovoru a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on marketing communication trends and their application in company practice. The theoretical part deals in detail with individual tools of communication mix in the traditional concept and new trends in marketing communication. The application part is devoted to marketing communication of the selected enterprise using the method of analysis, qualitative research method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/z9077/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková