Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook – Adriana Markušová
Adriana Markušová
Bakalářská práce
Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook
Communication of the Travel Agency via Facebook
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací cestovní kanceláře Melissa Travel na sociální síti Facebook. V první - teoretické části vysvětluje, co je to marketing a popisuje nástroje marketingové komunikace. Dále se věnuje sociálním sítím, konkrétně Facebooku a představuje jeho funkce. Poslední část teorie se zaměřuje na cestovní kanceláře a jejich vznik. Druhá - praktická část detailně analyzuje jednotlivé …víceAbstract:
The bachelor thesis is about communication of travel agency Melissa Travel via Facebook. The first - theoretical part is about marketing and marketing communation tools. Next part of the theoretical part is about Facebook and his functions. The last part is about travel agencies and establishment of the agencies. The second - practical part of the bachelor thesis analyzes every Facebook posts of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Markušová, Adriana. Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook. Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Návrh marketingové kampaně na Facebooku a Instagramu pro cestovní kancelář Golf Planet
Simona Pavelková -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Miroslava Kavánová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace hypermarketů na sociálních sítí
Zuzana Rakovanová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková
Název
Vložil
Vloženo
Práva