Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů – Martina Seifertová
Martina Seifertová
Bakalářská práce
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Public relations of Postoloprty town and the use of communication channels
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude zjistit, jakým způsobem město Postoloprty Public Relations využívá a jaká je zde uroveň informovanosti a komunikace z hlediska Public Relations. Na základě obsahové analýzy interních materiálů, které byly autorce uvolněny bude popisovat Public Relations města a využívání komunikačních kanálů. Následně bude provedeno dotazníkové šetření, pomocí kterého bude zjišťována …víceAbstract:
The aim of this work will be to find out how Postoloprty town use Public relations and what is the level of awareness and communication in terms of Public Relations. Based on content analysis internal materials, which were provided to the author of this work will be described Public Relations of town and use of communications channels. Then based on questionary survey will be found the level of Public …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kpfvr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Public relations ve vybrané organizaci
Martina Janů -
Public Relations v Technickém muzeu v Brně
Vian El-Talabani -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová