Karolína Koukalová

Bachelor's thesis

Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z

Brand Preference within Purchasing Decision focused on the Generation Z
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions and it is focused on the generation Z. The theoretical part describes important terms related to this topic and offers different definitions of the term brand, defines brand success and strategic brand management, deals with consumer behaviour and the generation Z and its specifics. The practical part offers analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koukalová, Karolína. Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications