Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ – Lucie KUCZYŃSKÁ
Lucie KUCZYŃSKÁ
Master's thesis
Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ
Geography learning tasks with increasing difficulty at primary school
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o využívání diferencovaných geografických gradovaných úloh pro žáky 1. stupně základní školy prostřednictvím online platformy baterie učebních úloh. Klíčovým se stává jejich postupné členění na různé kognitivní úrovně, přičemž je využita Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů, které jsou základem pro tvorbu učebních úloh. Zvyšování kognitivních úrovní směřuje ke gradovaným …moreAbstract:
This dissertation discusses the use of differentiated geography graded tasks for primary 1 students through an online platform of a battery of learning tasks. The key is their gradual breakdown into different cognitive levels, using Bloom's taxonomy of learning objectives as the basis for the design of the learning tasks. Increasing cognitive levels point towards graded tasks, which indicate increasing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUCZYŃSKÁ, Lucie. Gradované geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary Schools / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Theses on a related topic
-
Analýza učebních úloh ve výuce anglického jazyka ve 4. ročníku ZŠ dle Bloomovy taxonomie
Hana Matušková -
Využití revidované Bloomovy taxonomie pro rozvoj HOCS (Higher Order Cognitive Skills - kognitivních úrovní vyššího řádu) v ekonomickém vzdělávání
Dana Kolářová -
Evaluace očekávaných výstupů 3.etapy vzdělávacího oboru přírodopis s využitím Bloomovy taxonomie
Zdeňka PETROVÁ -
Poetika rapových textů a jejich mediální reflexe (na základě analýzy textů Viktora Sheena a Calina a jejich kritického odhadu)
Šárka VĚTŘÍČKOVÁ -
Založení a fungování spolku, účtování a její problematiky, odlišné zdanění v rozdílu účtování mezi neziskovými organizacemi a obchodní společností
Lenka Růžičková -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Digitální kompetence v geografickém vzdělávání: pohled učitelů středních škol
Denisa JAROŠOVÁ -
Rozvíjení geografických kompetencí pomocí pracovních listů
Kateřina Rebendová