Barbora ŠTENCLOVÁ

Bakalářská práce

Branding Czech Television

Branding Czech Television
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe and interpret the branding strategies of Czech Television. The time span of analysis is defined as the period from 1992 up to the present. All the channels under the brand of ČT as well as medial platforms like internet or mobile applications are the material for analysis in this paper. The methodology of the thesis will be based on similar works focused …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jakub Korda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTENCLOVÁ, Barbora. Branding Czech Television. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta

UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Žurnalistika - Filmová věda

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 55j2hh 55j2hh/2
24. 4. 2014
Složky
Soubory
metadataTheses.xml metadataTheses.xml
Marklová, E.
24. 4. 2014
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.