Phygital jako nový trend v maloobchodě – Tereza Sásková
Tereza Sásková
Bakalářská práce
Phygital jako nový trend v maloobchodě
Phygital as a New Trend in Retail
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou implementace NextTech v maloobchodě se zaměřením na koncept Phygital. Tato problematika v sobě spojuje změnu zákaznického chování, technologický pokrok a společenskou změnu., Obzvláště nezastavitelný technologický pokrok ovlivňuje vývoj marketingové komunikace, a proto je důležité se touto problematikou zabývat. Cílem je na základě rešerše literatury a aktuálních …víceAbstract:
The bachelor thesis addresses the issue of NextTech implementation in retail, focusing on the concept of Phygital. This issue is related to changes in customer behaviour, digital transformation, and societal change. The importance of the given topics stands in the unstoppable progress and the given influence of marketing communication development; therefore, it is important to address these issues …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ezqcb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Covid-19's positive effect on digitalization of the banking sector in Turkey
Emre Ar -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
Moderní technologie v hotelových službách
Martin Košťál -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Centric Reporting
David Jež -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková