Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku – Monika LOVEČKOVÁ
Monika LOVEČKOVÁ
Master's thesis
Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku
Problems of dysgraphy and dysorthography in Czech language lessons of younger school-aged pupils.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení ? konkrétně dysgrafií a dysortografií. Teoretická část je zaměřena na etiologii, diagnostiku a symptomatologii poruch a jejich následnou reedukaci. Přibližuje také Rámcově vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praktická část se věnuje především metodice prvopočátečního psaní. Uvedeno je i několik metod využívaných pro nácvik různých …moreAbstract:
The diploma project is concerned with specific learning difficulties ? namely dysgraphy and dysorthography. The theoretical part is focused on etiology, diagnostic and symptomatology of defects and their following re-education. It also describes Framework Education Programme for Elementary Education. The practical part is based especially on methodology of the first writing. Furthermore, methods for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011
Identifier:
109385
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Bartoňová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LOVEČKOVÁ, Monika. \textit{Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2011. Available from: https://theses.cz/id/55qzc4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LOVEČKOVÁ, Monika. Problematika dysgrafie a dysortografie v hodinách českého jazyka u dětí mladšího školního věku. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Barbora Janderová -
Nácvik poruch kognitivních funkcí u osob v pozdní fázi rehabilitace po těžším poškození mozku
Petra SUCHÁNKOVÁ -
Nácvik kognitivních funkcí z pohledu ergoterapeuta
Alžběta BÍLKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Psychometrické vlastnosti Škály hodnocení studenta a Rodičovského dotazníku jako pomocných nástrojů ke screeningu vývojové dysgrafie
Alžběta Muroňová -
Možnosti a meze pokročilých metod hodnocení a měření vývojové dysgrafie
Anežka Ondráčková -
Dysgrafie - předcházení problémům v psaní a péče o děti s dysgrafií
Eliška Tobrmanová -
Reedukace dysgrafie na základní škole
Aneta Leimerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights